KBS003 | Metodyka zdalnego nauczania matematyki | Kurs blended learning | 12 | | X | X | Jolanta Korba | |
KBS004 | Blended learning na lekcjach matematyki z uczniami o różnym poziomie uzdolnień matematycznych | Kurs blended learning | 12 | | X | | Jolanta Korba | |
KBS007 | Kształcenie kompetencji kluczowych poprzez realizację interdyscyplinarnych projektów międzynarodowych | Kurs blended learning | 6 | | X | | Anna Sepioło | |
KBS020 | E-learning - nauczanie zdalne w praktyce szkolnej. | Kurs blended learning | 6 | | X | | Renata Pela | |
KE003-1 | Na tropie zagadek – wirtualny escape room na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 10 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE003-2 | Na tropie zagadek – wirtualny escape room na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 10 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE003-3 | Na tropie zagadek – wirtualny escape room na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 10 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE003-4 | Na tropie zagadek – wirtualny escape room na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 10 | X | X | X | Jolanta Korba | |
KE004 | Myślę, więc gram. Gram, więc myślę | Kurs e-learningowy | 5 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE006 | Metoda projektu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej | Kurs e-learningowy | 6 | X | X | | Renata Pela | |
KE009 | O krok przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek przed egzaminem z języka polskiego? | Kurs e-learningowy | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
KE009-2 | O krok przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek przed egzaminem z języka polskiego? (II edycja) | Kurs e-learningowy | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
KE009-3 | O krok przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek przed egzaminem z języka polskiego? (III edycja) | Kurs e-learningowy | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
KE011-1 | Moja skrzynia z narzędziami – narzędzia cyfrowe w metodyce zdalnego uczenia się języka polskiego | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE011-2 | Moja skrzynia z narzędziami – narzędzia cyfrowe w metodyce zdalnego uczenia się języka polskiego- edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-1 | „Zdalny narzędziownik” – Genial.ly | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-2 | "Zdalny narzędziownik" - edycja II | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-3 | "Zdalny narzędziownik" - Genial.ly - edycja III | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-4 | "Zdalny narzędziownik" - Genial.ly - edycja IV | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE013-1 | „Zdalny narzędziownik” – Canva | Kurs e-learningowy | 10 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE013-2 | „Zdalny narzędziownik” – Canva - edycja II | Kurs e-learningowy | 10 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE014-1 | „Zdalny narzędziownik” – Biteable | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE014-2 | „Zdalny narzędziownik” – Biteable - edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE020 | Sięgnij i zdobądź więcej – praca na platformie LearningApps | Kurs e-learningowy | 4 | | X | | Joanna Wrońska | |
KE021 | Sięgnij i zdobądź więcej – tablica wirtualna Trello | Kurs e-learningowy | 4 | | X | | Grażyna Krupa | |
KE022 | Formularz Forms w tworzeniu narzędzi diagnostycznych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczniów | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE023-1 | Ocena jako informacja zwrotna pomagająca w uczeniu się | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE023-2 | Ocena jako informacja zwrotna pomagająca w uczeniu się - edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE024 | Sięgnij i zdobądź więcej – prezentacje Google | Kurs e-learningowy | 4 | | X | | Wanda Bielec | |
KE028-1 | Przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek z matematyki? | Kurs e-learningowy | 6 | | X | | Jolanta Korba | |
KE028-2 | Przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek z matematyki? | Kurs e-learningowy | 6 | | X | | Jolanta Korba | |
KE028-3 | Przed egzaminem ósmoklasisty – jak zmotywować ucznia do powtórek z matematyki? | Kurs e-learningowy | 6 | | X | | Jolanta Korba | |
KE031 | E-sprawdziany na lekcji matematyki | Kurs blended learning | 8 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE036 | Metodyka zdalnego nauczania przedmiotów zawodowych. | Kurs e-learningowy | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
KE040 | Wykorzystanie platformy e-podręczniki (MEN) w pracy ucznia, nauczyciela i rodzica – klasy I-III | Kurs e-learningowy | 6 | X | X | | Renata Pela | |
KE041 | Warsztaty dla zawodowców – komunikacja nauczyciel uczeń a nauka zawodu? | Kurs e-learningowy | 4 | | | X | Aneta Jaszewska | |
KE042 | Jak korzystać z programu Quizizz II? | Kurs e-learningowy | 6 | | X | X | Renata Pela | |
KE043 | Zdalnie, czyli jak? Lekcja w praktyce | Kurs e-learningowy | 6 | | X | | Anna Wójcik | |
KE045 | Recepta na zdalne nauczanie – platforma e-podręczniki | Kurs e-learningowy | 8 | | | X | Anna Wójcik | |
KE045-2 | Recepta na zdalne nauczanie – platforma e-podręczniki | Kurs e-learningowy | 8 | | X | | Anna Wójcik | |
KE047 | Quizizz na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE047-2 | Quizizz na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE048 | Vademecum nauczyciela matematyki. Egzamin maturalny w roku 2021 | Kurs e-learningowy | 6 | | | X | Jolanta Korba | |
KE050 | Zagadki logiczne i matematyczne = sukces ucznia w nauce | Kurs e-learningowy | 3 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE051 | "Zdalny narzędziownik"- Nearpod | Kurs e-learningowy | 15 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE052 | Twórcze myślenie jako forma rozwoju kompetencji XXI wieku | Kurs e-learningowy | 9 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
KE053-1 | Kształcenie krytycznego myślenie w czasie omawiania lektur - edycja I | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE053-2 | Kształcenie krytycznego myślenie w czasie omawiania lektur - edycja II | Kurs e-learningowy | 6 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE055 | Wykorzystanie narzędzi IT na lekcjach muzyki – karaoke, nauka i zabawa | Kurs blended learning | 4 | | X | | Wiesław Nawrocki | |
KMS006 | "By nie znienawidził nauki ten, kto jej jeszcze nie umie kochać" – metody i techniki w pracy na lekcji języka polskiego | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 4 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
KMS008 | Realizacja podstawy programowej z muzyki w szkole podstawowej w kontekście rozwoju kompetencji kluczowych uczniów | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 2 | | X | | Wiesław Nawrocki | |
KMS012 | Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej w klasach I–III | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 2 | | X | | Wanda Bielec | |
KMS017 | Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej na zajęciach świetlicowych | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 2 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
KMS018 | Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej w nauczaniu geografii | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 2 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
KS005 | Analiza nauki zdalnej i jej efektów w roku szkolnym 2019/2020 | Konferencja | 4 | | X | X | Beata Prędota | |
KWSP004 | Wspomaganie rozwoju szkoły, jako organizacji uczącej się | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 30 | | X | | Jolanta Korba | |
KWSP006 | Wspomaganie szkoły w zakresie kompetencji cyfrowych | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 20 | | | X | Beata Prędota | |
KWSP007 | Jak korzystać z programu Quizizz I? | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 6 | | X | X | Renata Pela | |
KWSP008 | Wspomaganie rozwoju szkoły, jako organizacji uczącej się | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 30 | | | X | Anna Wójcik | |
KWSP009 | Wspomaganie rozwoju szkoły jako organizacji uczącej się | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 30 | | X | | Renata Janeczko | |
LO001 | Lekcje otwarte dla nauczycieli doradztwa zawodowego szkół podstawowych | Lekcje otwarte | 5 | | X | | Aneta Drypa | |
LO002 | Lekcje otwarte metodyczne – doradztwo zawodowe, korelacja międzyprzedmiotowa | Lekcje otwarte | 2 | | X | | Aneta Drypa | |
LO003 | Matematyczne Stacje Badawcze na lekcji matematyki | Lekcje otwarte | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
LO004 | Różni, czy tacy sami tylko żyjący w innych czasach?- wiersze K.K. Baczyńskiego | Lekcje otwarte | 2 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
LO005 | Cykl lekcji otwartych- TIK dla najmłodszych. | Lekcje otwarte | 2 | | X | | Renata Pela | |
LO017 | Odbicie światła - lekcja z epodręcznikiem | Lekcje otwarte | 2 | | X | X | Beata Prędota | |
RPP008 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów na wszystkich przedmiotach szkolnych | Rada pedagogiczna | 4 | | X | | Jolanta Korba | |
RPP017 | Najważniejsze 5 minut – jak wzbudzić ciekawość na początku lekcji | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
RPP020 | Wspomaganie szkoły w zakresie kompetencji cyfrowych | Rada pedagogiczna | 3 | | | X | Beata Prędota | |
RPP022 | Diagnoza potrzeb rozwojowych szkoły | Webinarium | 3 | | X | | Jolanta Korba | |
RPP025 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów na wszystkich przedmiotach szkolnych | Rada pedagogiczna | 4 | X | X | | Jolanta Korba | |
SIS002 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli matematyki z nauczycielem doradcą metodycznym matematyki – powiat starachowicki | Spotkanie informacyjne | 2 | | X | | Anna Wójcik | |
SIS003 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli matematyki z nauczycielem doradcą metodycznym matematyki - powiat konecki | Spotkanie informacyjne | 3 | | X | X | Jolanta Korba | |
SIS005 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli matematyki z nauczycielem doradcą metodycznym matematyki – powiat starachowicki | Spotkanie informacyjne | 2 | | | X | Anna Wójcik | |
SIS006 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z nauczycielem doradcą metodycznym | Spotkanie informacyjne | 4 | | X | | Renata Pela | |
SIS007 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli geografii, wychowawców świetlicy z nauczycielem doradcą metodycznym geografii, świetlicy– powiat sandomierski | Spotkanie informacyjne | 2 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
SIS015 | Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli geografii | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
SIS016 | Świętokrzyska Sieć Twórczych Nauczycieli Świetlicy | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
SWS001 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych "Polonista w sieci 2" | Sieć współpracy i samokształcenia | 35 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
SWS004 | Sieć współpracy i samokształcenia „Awansuję, współpracuję” | Sieć współpracy i samokształcenia | 28 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
SWS006 | Sieć Kreatywnych Nauczycieli Wychowania Fizycznego | Sieć współpracy i samokształcenia | 28 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
SWS009 | Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli języka angielskiego z powiatu starachowickiego i skarżyskiego | Sieć współpracy i samokształcenia | 12 | | X | | Anna Sepioło | |
SWS012 | Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół ponadpodstawowych "Finansiści i hotelarze" | Sieć współpracy i samokształcenia | 16 | | | X | Aneta Jaszewska | |
SWS014 | "Nauczyciele Matematyki z Pasją" – sieć współpracy dla nauczycieli matematyki z powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | | Anna Beza | |
SWS015 | Sieć współpracy nauczycieli fizyki z powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | | Anna Beza | |
SWS017 | Matematyczna Akademia Kreatywności | Sieć współpracy i samokształcenia | 24 | | X | | Jolanta Korba | |
SWS019 | Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół podstawowych – MAT-DZIAŁACZE | Sieć współpracy i samokształcenia | 20 | | X | | Anna Wójcik | |
SWS020 | Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół ponadpodstwowych – MATEMATYCY W SIECI | Sieć współpracy i samokształcenia | 20 | | | X | Anna Wójcik | |
SWS027 | E-lementarz nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej powiatu skarżyskiego i starachowickiego | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | | Renata Pela | |
WEB004 | Uczeń samodzielny – rozwijanie odpowiedzialności za własny rozwój w oparciu o ocenianie kształtujące | Webinarium | 4 | | X | | Anna Sepioło | |
WEB005-1 | Jak zaktywizować uczniów podczas pracy zdalnej? | Webinarium | 4 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB005-2 | Jak zaktywizować uczniów podczas pracy zdalnej? Edycja 2. | Webinarium | 3 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB005-3 | Jak zaktywizować uczniów podczas pracy zdalnej? ( edycja 3) | Webinarium | 3 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB006 | Po co nam e-podręczniki? | Webinarium | 4 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB006-2 | Po co nam e-podręczniki? (edycja2) | Webinarium | 3 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB012 | Metody i formy pracy zdalnej na zajęciach muzyki | Webinarium | 2 | | X | | Wiesław Nawrocki | |
WEB013 | Praktycznie, to jest OK, czyli ocenianie kształtujące w klasach młodszych | Webinarium | 3 | | X | | Wanda Bielec | |
WEB015 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego | Webinarium | 2 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB015-2 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego. | Webinarium | 4 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB016 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego | Webinarium | 2 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB016-2 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego. | Webinarium | 4 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB017 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego | Webinarium | 2 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB017-2 | Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego. | Webinarium | 4 | X | X | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB018-1 | 1001 sposobów na lekcje online – zbiór najciekawszych narzędzi – I edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB018-2 | 1001 sposobów na lekcje online – zbiór najciekawszych narzędzi – II edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB019-1 | Padlet jako narzędzie w pracy nauczyciela – I edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB019-2 | Padlet jako narzędzie w pracy nauczyciela – II edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB019-3 | Padlet jako narzędzie w pracy nauczyciela – III edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB019-4 | Padlet jako narzędzie w pracy nauczyciela – IV edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB022 | Aktywność fizyczna jedną z dróg do wyboru przyszłego zawodu | Webinarium | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WEB023 | Ćwiczenia śródlekcyjne jako ważny element profilaktyki na poziomie klas młodszych | Webinarium | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WEB024 | Wykorzystanie TIK na lekcjach wychowania fizycznego | Webinarium | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WEB025 | Rozwijanie kompetencji kluczowych – szkoła podstawowa (wychowanie fizyczne i doradztwo zawodowe) | Webinarium | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WEB026 | Rozwijanie kompetencji kluczowych w szkołach ponadpodstawowych | Webinarium | 4 | | | X | Aneta Drypa | |
WEB027 | Doradztwo zawodowe w szkole podstawowej – korelacja międzyprzedmiotowa | Webinarium | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WEB028 | "Padlet" w pracy doradcy zawodowego | Webinarium | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WEB033 | Projekt matematyczny z wykorzystaniem edukacyjnych zasobów internetowych | Webinarium | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
WEB034 | Metodyka zdalnego nauczania fizyki | Webinarium | 4 | | X | X | Beata Prędota | |
WEB035 | Webinarium dla zawodowców – Jak pomóc uczniowi zdać egzamin zawodowy? | Webinarium | 4 | | | X | Aneta Jaszewska | |
WEB038 | Rozwijanie kompetencji kluczowych – szkoła podstawowa (wychowanie fizyczne i doradztwo zawodowe) | Webinarium | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WEB039 | Nowatorskie metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej | Webinarium | 2 | | X | | Joanna Wrońska | |
WEB040 | Praktycznie, to jest OK, czyli ocenianie kształtujące w klasach młodszych | Webinarium | 2 | | X | | Joanna Wrońska | |
WEB041 | Magia matematyki. Rozmowy o rozbudzaniu ciekawości poznawczej uczniów | Webinarium | 3 | X | X | | Renata Pela | |
WEB042 | Nowatorskie metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej | Webinarium | 2 | | X | | Wanda Bielec | |
WEB045 | Praktycznie, to jest OK, czyli ocenianie kształtujące w klasach młodszych | Webinarium | 2 | | X | | Grażyna Krupa | |
WEB046 | Diagnoza szkoły w zakresie wyposażenia i wykorzystywania technologii cyfrowych-SELFIE | Webinarium | 3 | | X | X | Anna Sepioło | |
WEB068-1 | Wakelet w edukacji wczesnoszkolnej - tworzymy kolekcje - edycja 1 | Webinarium | 4 | X | X | | Grażyna Krupa | |
WEB068-2 | Wakelet w edukacji wczesnoszkolnej - tworzymy kolekcje - edycja 2 | Webinarium | 4 | X | X | | Grażyna Krupa | |
WEB068-3 | Wakelet w edukacji wczesnoszkolnej - tworzymy kolekcje - edycja 3 | Webinarium | 4 | X | X | | Grażyna Krupa | |
WEB131 | Webinarium - Podstawy przedsiębiorczości - modernizacja treści kształcenia w zakresie przedsiębiorczości w świetle nowej podstawy programowej | Webinarium | 2 | | | X | Aneta Jaszewska | |
WEB151 | Egzamin maturalny z fizyki 2020 | Webinarium | 4 | | | X | Beata Prędota | |
WEB153 | Jak zapewnić uczniowi bezpieczeństwo w sieci? | Webinarium | 2 | | X | | Renata Pela | |
WEB155 | Google Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 4 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB156 | Egzamin ósmoklasisty 2021 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 2 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB158-1 | Wirtualne inspiracje - padlet w przedszkolu. | Webinarium | 2 | X | | | Grażyna Krupa | |
WEB158-2 | Wirtualne inspiracje - padlet w przedszkolu - edycja 2 | Webinarium | 2 | X | | | Grażyna Krupa | |
WEB159 | ZOOM w edukacji wczesnoszkolnej. | Webinarium | 2 | | X | | Grażyna Krupa | |
WEB160 | Zasoby internetowe do pracy zdalnej z uczniami klas młodszych. | Webinarium | 4 | | X | | Grażyna Krupa | |
WEB161 | Egzamin maturalny z matematyki 2021 - nowe wymagania egzaminacyjne | Webinarium | 3 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB162 | Propozycje zmian dotyczących egzaminu maturalnego z matematyki w roku 2021 | Webinarium | 2 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB164 | Zmiany na egzaminie maturalnym z fizyki w 2021 roku | Webinarium | 6 | | | X | Beata Prędota | |
WEB165-1 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-2 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-3 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-4 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego (IV edycja) | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-5 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego (V edycja) | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-6 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB165-7 | Egzamin maturalny 2020/21 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego (edycja VII) | Webinarium | 6 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB166 | Padlet - wirtualna tablica jako narzędzie w pracy nauczyciela | Webinarium | 3 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB167 | Metoda projektu w pracy nauczyciela matematyki | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB170 | Mapy cyfrowe w nauczaniu geografii | Webinarium | 2 | | X | | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB171 | Cykl webinariów -ZDALNIE CZYLI JAK? Wykorzystanie doświadczeń zdalnego nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. | Webinarium | 6 | | X | | Renata Pela | |
WEB172 | Vademecum nauczyciela matematyki. Egzamin ósmoklasisty w roku 2021 | Webinarium | 10 | | X | | Jolanta Korba | |
WEB175 | Najważniejsze 5 minut – jak wzbudzić ciekawość na początku lekcji | Webinarium | 3 | X | X | X | Iwona Gralec | |
WEB178-4 | Zmiany w egzaminie ósmoklasisty 2021. Wymagania z języka angielskiego. | Webinarium | 6 | | X | | Anna Sepioło | |
WEB179 | Tworzenie quizów w aplikacji Microsoft Forms | Webinarium | 4 | X | X | | Jolanta Korba | |
WEB180 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych z matematyki na egzaminie ósmoklasisty w 2021 roku | Webinarium | 6 | | X | | Anna Beza | |
WEB180-2 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych z matematyki na egzaminie ósmoklasisty w 2021 roku - nauczyciele powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego - II edycja | Webinarium | 6 | | X | | Anna Beza | |
WEB180-3 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych z matematyki na egzaminie ósmoklasisty w 2021 roku - nauczyciele powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego - III edycja | Webinarium | 6 | | X | | Anna Beza | |
WEB181-1 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów w szkole podstawowej | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB181-2 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów w szkole podstawowej - II edycja | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB181-3 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów w szkole podstawowej - III edycja | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB182-1 | Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole podstawowej | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB182-2 | Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole podstawowej - II edycja | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB186 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z matematyki w 2021 roku - nauczyciele powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego | Webinarium | 4 | | | X | Anna Beza | |
WEB187 | Egzamin maturalny z matematyki 2021 - nowe wymagania egzaminacyjne | Webinarium | 3 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB188-4 | Egzamin ósmoklasisty z matematyki 2021 - nowe wymagania egzaminacyjne - IV edycja | Webinarium | 3 | | X | | Anna Wójcik | |
WEB189 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z geografii w 2021 roku - nauczyciele powiatu sandomierskiego i staszowskiego | Webinarium | 6 | | | X | Lidia Obarzanek-Januszewska | |
WEB196 | Jak sprawdzać wiedzę uczniów w nauczaniu zdalnym? | Webinarium | 8 | | X | X | Renata Janeczko | |
WEB197-1 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WEB197-10 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 - wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (X edycja) | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WEB197-11 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego i przygotowanie do egzaminu - edycja XI | Webinarium | 6 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB197-12 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego i przygotowanie do egzaminu - edycja XII | Webinarium | 6 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB197-2 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (II edycja) | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WEB197-3 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (III edycja) | Webinarium | 3 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB197-4 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (edycja IV) | Webinarium | 2 | X | | | Iwona Gralec | |
WEB197-5 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 - wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (V edycja) | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WEB197-6 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 - wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (VI edycja) | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WEB197-7 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (edycja VII) | Webinarium | 3 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB197-8 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego i przygotowanie do egzaminu (edycja VIII) | Webinarium | 6 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB197-9 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 - wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (IX edycja) | Webinarium | 5 | | X | | Renata Janeczko | |
WS001 | Innowacja pedagogiczna na lekcjach matematyki | Warsztat | 4 | | X | X | Anna Wójcik | |
WS002 | Innowacja pedagogiczna w szkole | Warsztat | 4 | | X | | Anna Wójcik | |
WS003 | Rozwijanie kompetencji kluczowych na zajęciach wychowania fizycznego | Warsztat | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WS004 | ABC skoków lekkoatletycznych (skok w dal, skok wzwyż) | Warsztat | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WS005 | Technika i metodyka nauczania rzutów lekkoatletycznych (pchnięcie kulą i rzut oszczepem) | Warsztat | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WS006 | Ćwiczenia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem płotków lekkoatletycznych | Warsztat | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WS008 | Drużynowe zawody lekkoatletyczne dla klas I–III w powiecie staszowskim i sandomierskim | Warsztat | 4 | | X | | Agnieszka Wawrzkiewicz | |
WS021 | Wykorzystanie e-zasobów w nauczaniu fizyki w szkole podstawowej | Warsztat | 4 | | X | | Beata Prędota | |
WS022 | Eksperyment i doświadczenie na lekcjach fizyki | Warsztat | 4 | | X | X | Beata Prędota | |
WS023 | Wszystko jest energią | Warsztat | 4 | | X | X | Beata Prędota | |
WS024 | Wykorzystanie e-zasobów w nauczaniu fizyki w szkole ponadpodstawowej | Warsztat | 4 | | | X | Beata Prędota | |
WS042 | Myślę, więc gram. Gram, więc myślę | Warsztat | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
WS046 | Spacer edukacyjny drogą do sukcesu zawodowego nauczycieli | Warsztat | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WS047 | Ewaluacja w doradztwie zawodowym i pracy doradcy | Warsztat | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WS048 | Modyfikacja programów nauczania na potrzeby własnej pracy | Warsztat | 4 | | X | | Aneta Drypa | |
WS071 | Bum bum rurki jako narzędzie w edukacji muzycznej | Warsztat | 4 | | X | | Wiesław Nawrocki | |
WS072 | Praktyczne sposoby na aktywną pracę z uczniami przy użyciu TIK. Odkurz swoją tablicę multimedialną | Warsztat | 3 | X | X | | Renata Pela | |
WS073 | Przedstaw swoje działania edukacyjne z pomysłem. Multimedialna prezentacja treści | Warsztat | 4 | | X | | Renata Pela | |
WS074 | Aktywny uczeń, czyli co zrobić, aby uczniowie klas młodszych chcieli się uczyć | Warsztat | 4 | | X | | Renata Pela | |
WS075 | Formularz Forms w tworzeniu narzędzi diagnostycznych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczniów | Warsztat | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
WS076 | Bibułowe inspiracje wokół polskich tradycji świątecznych – Wielkanoc | Warsztat | 4 | X | X | | Joanna Wrońska | |
WS077 | Uczę bez stopni w klasach młodszych | Warsztat | 8 | | X | | Renata Pela | |
WS078 | Bibułowe inspiracje wokół polskich tradycji świątecznych – Boże Narodzenie | Warsztat | 4 | X | X | | Joanna Wrońska | |
WS080 | "Design thinking", czyli projektowanie rozwiązań dla edukacji | Warsztat | 9 | | X | | Renata Pela | |
WS082 | Lekcja muzyki w pracowni komputerowej | Warsztat | 4 | | X | | Wiesław Nawrocki | |
WS084-1 | Kształcenie krytycznego myślenie w czasie omawiania lektur | Warsztat | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
WS087 | Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole podstawowej | Warsztat | 4 | | X | | Jolanta Korba | |
WS103 | Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole podstawowej | Warsztat | 4 | | X | | Anna Beza | |
WS104 | Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole podstawowej | Warsztat | 4 | | X | | Anna Wójcik | |
WS105 | Matematyczny Escape Room | Warsztat | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
WS106 | Modyfikacja programu nauczania zawodu technolog robót wykończeniowych w szkole branżowej I stopnia. | Warsztat | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
WS107 | Ewaluacja programu nauczania zawodu dla 5-letniego technikum budownictwa po I roku kształcenia - podstawa programowa 2019. | Warsztat | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
WS113 | Opracowanie planu rozwijania kompetencji cyfrowych i włączania TIK do działań dydaktycznych w szkole | Warsztat | 4 | | | X | Beata Prędota | |
WS121 | Praktyczne pomysły na to, jakie innowacje wdrożyć w tym roku szkolnym | Warsztat | 3 | | X | | Renata Pela | |
WS128 | Ewaluacja programu nauczania zawodu w świetle zmian w podstawie programowej kształcenia w zawodzie. | Warsztat | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
WS129 | Nauczanie hybrydowe w edukacji zawodowej. | Warsztat | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
WS131 | Zajęcia online z wykorzystaniem Microsoft Teams | Warsztat | 4 | | | X | Beata Prędota | |