KBP008 | Multimedia w nauczaniu języka angielskiego | Kurs blended learning | 20 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
KBP011 | Konwersatorium: Mówimy po angielsku | Kurs blended learning | 180 | X | X | X | Ewa Witczyńska | 603 |
KBP012 | Metoda projektu w szkole podstawowej jako przykład efektywnego nauczania/uczenia się uczniów i rozwijania kompetencji kluczowych | Kurs blended learning | 16 | | X | X | Małgorzata Grzegorczyk | 71 |
KBS007 | Kształcenie kompetencji kluczowych poprzez realizację interdyscyplinarnych projektów międzynarodowych | Kurs blended learning | 6 | | X | | Anna Sepioło | |
KBS011 | Uczeń z zespołem Aspergera – wspieranie i metody pracy. Akademia Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych. Warsztat 2. | Kurs blended learning | 5 | X | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
KBS012 | Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne | Kurs blended learning | 16 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
KBS013 | Tworzenie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich | Kurs blended learning | 10 | X | X | X | Anna Przeorska | |
KBS018-1 | Inny nie znaczy obcy. Uczeń (z) i (w) środowisku wielokulturowym. Część 1. | Kurs blended learning | 10 | X | X | | Maria Bednarska | |
KBS018-2 | Inny nie znaczy obcy. Uczeń (z) i (w) środowisku wielokulturowym. Część 2. | Kurs blended learning | 6 | X | X | | Maria Bednarska | |
KBS020 | E-learning - nauczanie zdalne w praktyce szkolnej. | Kurs blended learning | 6 | | X | | Renata Pela | |
KDP001 | "Trudny" rodzic. Jak efektywnie współpracować z rodzicem i chronić siebie? | Kurs doskonalący | 6 | X | X | X | Agnieszka Salwa | 41 |
KDP016 | Kształcenie specjalne oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna w aspekcie formalnym i praktycznym | Kurs doskonalący | 8 | X | X | X | Katarzyna Malicka | 45 |
KDP017 | Rozwój i awans zawodowy nauczycieli stażystów | Kurs doskonalący | 6 | X | X | X | Katarzyna Malicka | 38 |
KDP018 | Rozwój i awans zawodowy nauczycieli kontraktowych | Kurs doskonalący | 6 | X | X | X | Katarzyna Malicka | 38 |
KDP019 | Rozwój i awans zawodowy nauczycieli mianowanych | Kurs doskonalący | 6 | X | X | X | Katarzyna Malicka | 38 |
KDP020 | Opiekun stażu nauczyciela stażysty lub nauczyciela kontraktowego | Kurs doskonalący | 6 | X | X | X | Katarzyna Malicka | 38 |
KDP022 | Interwencja w sytuacji podejrzenia krzywdzenia dziecka | Kurs doskonalący | 8 | X | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | 195 |
KDP023 | Warsztat rozwoju osobistego nauczyciela | Kurs doskonalący | 8 | X | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | 95 |
KDP024 | Jak przygotować i poprowadzić dobrą wywiadówkę? | Kurs doskonalący | 8 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | 45 |
KDP025 | Kurs przygotowujący do egzaminu Cambridge FCE | Kurs doskonalący | 120 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | 408 |
KDP027 | Nordic walking – spacer po zdrowie | Kurs doskonalący | 5 | X | X | X | Tomasz Kościak | |
KDP030 | Akademia Sportów Zimowych | Kurs doskonalący | 10 | X | X | X | Tomasz Kościak | |
KE003-4 | Na tropie zagadek – wirtualny escape room na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 10 | X | X | X | Jolanta Korba | |
KE005-7 | Nauczyciel i uczeń w sytuacji przedłużającego się stresu. Jak zachować spokój w sytuacji pandemii i zdalnej edukacji? Edycja 7. | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Agnieszka Salwa | |
KE005-8 | Nauczyciel i uczeń w sytuacji przedłużającego się stresu. Jak zachować spokój w sytuacji pandemii i zdalnej edukacji? Edycja 8. | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Agnieszka Salwa | |
KE007 | Narzędzia wspierające zdalna pracę. | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Agnieszka Siwek | |
KE010 | SAD – Start Aktywnego Dyrektora | Kurs e-learningowy | 40 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
KE011-2 | Moja skrzynia z narzędziami – narzędzia cyfrowe w metodyce zdalnego uczenia się języka polskiego- edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-1 | „Zdalny narzędziownik” – Genial.ly | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-2 | "Zdalny narzędziownik" - edycja II | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-3 | "Zdalny narzędziownik" - Genial.ly - edycja III | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE012-4 | "Zdalny narzędziownik" - Genial.ly - edycja IV | Kurs e-learningowy | 12 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE013-1 | „Zdalny narzędziownik” – Canva | Kurs e-learningowy | 10 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE013-2 | „Zdalny narzędziownik” – Canva - edycja II | Kurs e-learningowy | 10 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE014-1 | „Zdalny narzędziownik” – Biteable | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE014-2 | „Zdalny narzędziownik” – Biteable - edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE015 | Zintegrowane treści edukacyjne – metodyka zdalnego nauczania, wykorzystanie narzędzi TIK w pracy nauczyciela | Kurs e-learningowy | 6 | | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
KE016 | Tworzenie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich | Kurs e-learningowy | 10 | X | X | X | Anna Przeorska | |
KE018 | Kompetencje kluczowe w szkole STEP BY STEP | Kurs e-learningowy | 35 | | X | X | Małgorzata Jas | |
KE019 | Modyfikacja programów nauczania | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Małgorzata Grzegorczyk | |
KE023-2 | Ocena jako informacja zwrotna pomagająca w uczeniu się - edycja II | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE030 | To Ja, Człowiek - układ mięśniowy i szkieletowy - zajęcia e-learningowe | Kurs e-learningowy | 2 | X | X | | Katarzyna Bracik-Knap | |
KE036 | Metodyka zdalnego nauczania przedmiotów zawodowych. | Kurs e-learningowy | 4 | | | X | Grażyna Burtnik | |
KE039 | Kształcenie specjalne oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna w aspekcie formalnym i praktycznym. Webinar dla nauczycieli szkół ogólnodostępnych. | Kurs e-learningowy | 8 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
KE045 | Recepta na zdalne nauczanie – platforma e-podręczniki | Kurs e-learningowy | 8 | | | X | Anna Wójcik | |
KE047 | Quizizz na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE047-2 | Quizizz na lekcji matematyki | Kurs e-learningowy | 4 | | X | X | Jolanta Korba | |
KE048 | Vademecum nauczyciela matematyki. Egzamin maturalny w roku 2021 | Kurs e-learningowy | 6 | | | X | Jolanta Korba | |
KE051 | "Zdalny narzędziownik"- Nearpod | Kurs e-learningowy | 15 | | X | X | Iwona Gralec | |
KE053-1 | Kształcenie krytycznego myślenie w czasie omawiania lektur - edycja I | Kurs e-learningowy | 4 | X | X | X | Iwona Gralec | |
KE054 | Multimedia w nauczaniu języka angielskiego | Kurs e-learningowy | 20 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | 10 |
KMS011 | II Wojewódzki Konkurs z Języka Rosyjskiego dla uczniów szkół podstawowych województwa świętokrzyskiego | Konferencja przedmiotowo-metodyczna | 2 | | X | | Bożena Majchrzyk | |
KS006 | Razem w drodze po zdrowie. Szkoła promująca zalecenia „Europejskiego kodeksu walki z rakiem” | Konferencja | 3 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
KS008-1 | Konferencja AGORA Dyrektora "Jesienne spotkania z prawem oświatowym" Edycja 1. – Kielce | Konferencja | 4 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
KS008-2 | Konferencje AGORA Dyrektora "Jesienne spotkania z prawem oświatowym" Edycja 2. | Konferencja | 4 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
KS008-3 | Konferencje AGORA Dyrektora "Jesienne spotkania z prawem oświatowym" Edycja 3. | Konferencja | 4 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
KS010 | Projekt ŚAMI w Chmurze. Konferencja informacyjna dla dyrektorów i administratorów szkół uczestniczących w VI edycji projektu | Konferencja | 2 | | X | X | Anna Trawka | |
KWSP001 | Wspomaganie szkoły w procesie podnoszenia efektywności kształcenia, Szkoła Podstawowa w Kłucku | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 20 | | X | | Aleksandra Potocka-Kuc | |
KWSP002 | Wspomaganie szkoły w procesie podnoszenia efektywności kształcenia – Szkoła Podstawowa w Rogowicach | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 20 | | X | | Aleksandra Potocka-Kuc | |
KWSP003-1 | CLILowa szkoła XXI w – wspomaganie szkół i placówek realizujących edukację dwujęzyczną w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 20 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
KWSP004 | Wspomaganie rozwoju szkoły, jako organizacji uczącej się | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 30 | | X | | Jolanta Korba | |
KWSP006 | Wspomaganie szkoły w zakresie kompetencji cyfrowych | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 20 | | | X | Beata Prędota | |
KWSP008 | Wspomaganie rozwoju szkoły, jako organizacji uczącej się | Kompleksowe wspomaganie szkół i placówek | 30 | | | X | Anna Wójcik | |
LO004 | Różni, czy tacy sami tylko żyjący w innych czasach?- wiersze K.K. Baczyńskiego | Lekcje otwarte | 2 | | X | X | Małgorzata Ziomek | |
PS009 | Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Aspekt prawny, praktyczny i psychologiczny | Projekt | 44 | X | X | X | Małgorzata Jas | |
PS010 | Akademia Metodyczna Zdalnego Nauczania. Dyrektorzy | Projekt | 42 | X | X | X | Małgorzata Jas | |
PS013 | Projekt: Zd@lny Nauczyciel – Zd@lny Fizyk | Projekt | 48 | | X | X | Małgorzata Grzegorczyk | |
PS014 | Szkoła Off Road – relacje w szkole. Projekt | Projekt | 36 | | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
RPP001 | Programy we współpracy międzynarodowej dla edukacji przedszkolnej i szkolnej. Nowe rozdanie. | Rada pedagogiczna | 4 | X | X | X | Maria Bednarska | |
RPP004 | Wykorzystanie mediacji i negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów w szkole | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Agnieszka Siwek | |
RPP005 | Interpretacja orzeczeń i opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej, praca z uczniem oraz dokumentowanie | Rada pedagogiczna | 4 | X | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
RPP006 | Organizacja doradztwa zawodowego w szkole – od programu do ewaluacji, zadania dla nauczycieli | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
RPP009 | Wypalenie zawodowe nauczycieli – jak dbać o zdrowie psychiczne w szkole? | Rada pedagogiczna | 4 | X | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
RPP010 | Profilaktyka agresji i przemocy | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
RPP012 | Jak efektywnie uczyć? | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
RPP013 | Uczenie się we współpracy – zadania do pracy w grupach | Rada pedagogiczna | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
RPP018 | Projekt ŚAMI - Zdalne nauczanie w szkole z wykorzystaniem platformy Office 365 Education | Rada pedagogiczna | 2 | | X | X | Anna Trawka | |
RPP020 | Wspomaganie szkoły w zakresie kompetencji cyfrowych | Rada pedagogiczna | 3 | | | X | Beata Prędota | |
RPP022 | Diagnoza potrzeb rozwojowych szkoły | Webinarium | 3 | | X | | Jolanta Korba | |
RPP025 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów na wszystkich przedmiotach szkolnych | Rada pedagogiczna | 4 | X | X | | Jolanta Korba | |
SIS001 | Dyrektor placówki i jego zadania w zakresie organizacji i zarządzania projektem we współpracy międzynarodowej | Spotkanie informacyjne | 4 | X | X | X | Maria Bednarska | |
SIS003 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli matematyki z nauczycielem doradcą metodycznym matematyki - powiat konecki | Spotkanie informacyjne | 3 | | X | X | Jolanta Korba | |
SIS006 | Spotkanie informacyjne dotyczące zakresu współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z nauczycielem doradcą metodycznym | Spotkanie informacyjne | 4 | | X | | Renata Pela | |
SS002 | Świętokrzyski Kongres Dwujęzyczności – wydarzenie inaugurujące kolejną edycję projektu Nauczanie Dwujęzyczne | Webinarium | 5 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
SS003 | Jak wykorzystać wyniki egzaminu ósmoklasisty w pracy szkoły? | Seminarium | 4 | | X | | Aneta Bródka | |
SS004 | Prace domowe w mojej szkole | Seminarium | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
SS005-1 | Rola dyrektora szkoły we wspieraniu efektywnego nauczania w szkole. Część I | Seminarium | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
SS005-2 | Rola dyrektora szkoły we wspieraniu efektywnego nauczania w szkole. Część II | Seminarium | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
SS006-1 | Identyfikacja symptomów krzywdzenia dzieci. Część I. Rodzaje i formy krzywdzenia | Seminarium | 4 | X | X | X | Agnieszka Salwa | |
SS006-2 | Identyfikacja symptomów krzywdzenia dzieci. Część II. Ujawnianie przez dziecko przemocy w rodzinie | Seminarium | 4 | X | X | X | Agnieszka Salwa | |
SS007 | Kiedy ból przynosi ulgę | Seminarium | 4 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
SS008 | Problematyka samookaleczeń w kontekście zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży | Seminarium | 4 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
SS009 | Zanim będzie za późno – przemoc seksualna wobec dzieci | Seminarium | 4 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
SS010 | Współpraca z rodzicami | Seminarium | 4 | X | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
SS011 | Bezpieczni – agresja i przemoc w szkole | Seminarium | 4 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
SWS003 | Godzina wychowawcza – jak zdalnie wspierać uczniów? Sieć współpracy i samokształcenia | Sieć współpracy i samokształcenia | 24 | | X | X | Agnieszka Salwa | |
SWS007 | Dwujęzycznie zakręceni | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | X | X | X | Ewa Witczyńska | |
SWS011 | Świętokrzyska Sieć Współpracy Doradców Edukacyjno-Zawodowych | Sieć współpracy i samokształcenia | 16 | X | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
SWS021 | Sieć współpracy i samokształcenia "Aktywna tablica" | Sieć współpracy i samokształcenia | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
SWS029 | II Wojewódzki Konkurs z Fizyki dla uczniów szkół podstawowych województwa świętokrzyskiego | Sieć współpracy i samokształcenia | 12 | | X | | Małgorzata Grzegorczyk | |
SWS030 | Meandry prawa. Sieć współpracy i samokształcenia kadry kierowniczej oświaty | Sieć współpracy i samokształcenia | 20 | X | X | X | Małgorzata Jas | |
SWS034 | Sieć współpracy i samokształcenia-II Wojewódzki Konkurs z Języka Rosyjskiego dla uczniów szkół podstawowych województwa świętokrzyskiego w roku szkolnym 2020/2021 | Sieć współpracy i samokształcenia | 10 | | X | | Bożena Majchrzyk | |
WEB005-1 | Jak zaktywizować uczniów podczas pracy zdalnej? | Webinarium | 4 | | | X | Małgorzata Ziomek | |
WEB007-10 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa C4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-2 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa A2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-3 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa A3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-4 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa A4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-5 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa B1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-6 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa B2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-7 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa C1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-8 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa C2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB007-9 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Wprowadzenie do usługi Office 365. Tworzenie zespołów i komunikacja w TEAMS - Moduł 1- grupa C3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-1 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa A1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-10 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa C4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-2 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa A2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-3 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa A3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-4 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa A4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-5 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa B1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-6 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa B2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-7 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa C1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-8 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa C2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB008-9 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Praca z aplikacjami Outlook, OneDrive, OneNote - Moduł 2 - Grupa C3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-1 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa A1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-10 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa C4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-3 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa A3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-4 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa A4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-5 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa B1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-6 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa B2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-7 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa C1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-8 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa C2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB009-9 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie zasobów dydaktycznych oraz zadań w Teams - Moduł 3 - Grupa C3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-1 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa A1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-10 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa C4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-2 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa A2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-3 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa A3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-4 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa A4 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-5 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa B1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-6 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa B2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-7 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa C1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-8 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa C2 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB010-9 | Projekt ŚAMI w Chmurze - Tworzenie ankiet i quizów oraz dołączanie ich do zadań - Moduł 4 - Grupa C3 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB018-1 | 1001 sposobów na lekcje online – zbiór najciekawszych narzędzi – I edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB019-4 | Padlet jako narzędzie w pracy nauczyciela – IV edycja | Webinarium | 2 | | X | X | Anna Wójcik | |
WEB029 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-2 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-3 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-4 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-5 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-6 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB030-7 | Microsoft Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB031 | Google Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB032 | Canva – nowoczesne narzędzie do tworzenia plakatów i prezentacji | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB036 | Wywiadówka online | Webinarium | 2 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
WEB044 | Inauguracja II Wojewódzkiego Konkursu z Fizyki dla uczniów szkół podstawowych | Webinarium | 3 | | X | | Małgorzata Grzegorczyk | |
WEB046 | Diagnoza szkoły w zakresie wyposażenia i wykorzystywania technologii cyfrowych-SELFIE | Webinarium | 3 | | X | X | Anna Sepioło | |
WEB047 | Meandry prawa. Spotkanie 1. Dyrektor na starcie roku szkolnego 2020/2021 | Webinarium | 3 | X | X | X | Małgorzata Jas | |
WEB048 | Meandry prawa. Spotkanie 2. Obowiązki w zakresie zabezpieczenia pracowników i uczniów szkoły oraz związana z tym odpowiedzialność odszkodowawcza w szerokim ujęciu w czasie epidemii | Webinarium | 2 | X | X | X | Małgorzata Jas | |
WEB049 | "Dobrze być (z) sobą" - webinar otwierający projekt Szkoła Off Road | Webinarium | 2 | X | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
WEB050-1 | Wdrożenie usługi Office 365 Education w szkole – webinarium dla szkolnych administratorów usługi. Moduł 1 - Edycja 1 | Webinarium | 4 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB050-2 | Wdrożenie usługi Office 365 Education w szkole – webinarium dla szkolnych administratorów usługi. Moduł 1 - Edycja 2 | Webinarium | 3 | | X | X | Anna Trawka | |
WEB052 | O co chodzi w (nie tylko w zdalnej) szkole? Webinarium inaugurujące projekt "Akademia Metodyczna Zdalnego Nauczania" | Webinarium | 2 | | X | X | Małgorzata Jas | |
WEB063-1 | Raport po egzaminie ósmoklasisty – praktyczne wskazówki dla dyrektorów szkół | Webinarium | 2 | | X | | Aneta Bródka | |
WEB063-2 | Raport po egzaminie ósmoklasisty - praktyczne wskazówki dla dyrektorów szkół | Webinarium | 2 | | X | | Aneta Bródka | |
WEB064 | Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne - Moduł II | Webinarium | 3 | X | X | | Izabela Krzak-Borkowska | |
WEB065 | Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne - Moduł III | Webinarium | 2 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
WEB066 | Creative Primary Teachers – praca z uczniem zdolnym na I etapie edukacyjnym - Moduł II | Webinarium | 4 | X | X | | Izabela Krzak-Borkowska | |
WEB067 | Zdalne nauczanie języka angielskiego, Moduł III Wzmacnianie motywacji uczniów podczas nauki zdalnej | Warsztat | 6 | X | X | X | Ewa Witczyńska | |
WEB117 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł I Czego i po co uczymy? Podstawa programowa a planowanie lekcji stacjonarnej i zdalnej | Webinarium | 4 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB118-1 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty Moduł II, Część 1, Środki językowe + przetwarzanie | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB118-2 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł II, Część 2, Sprawności receptywne (słuchanie i czytanie) + przetwarzanie | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB118-3 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł II, Część 3, Sprawności produktywne (pisanie, mówienie, reagowanie) + przetwarzanie | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB118-4 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł II, Część 4, Powtarzanie materiału przed egzaminem | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB119-1 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł III, Część 1, Jak funkcjonuje mózg współczesnego nastolatka? | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB119-2 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł III, Część 2, Jak wykorzystać inteligencje wielorakie? | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB119-3 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł III, Część 3, Jak i czym zainteresować nastolatka? Nauczanie zdalne nastolatków. | Webinarium | 2 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WEB122 | Zdalne nauczanie języka angielskiego, Moduł II Realizacja podstawy programowej w zdalnym nauczaniu | Webinarium | 6 | X | X | X | Ewa Witczyńska | |
WEB123 | Zdalne nauczanie języka angielskiego, Moduł IV, Ocenianie w nauczaniu zdalnym | Webinarium | 6 | X | X | X | Ewa Witczyńska | |
WEB127 | Udział Polaków w Letnich Igrzyskach Olimpijskich - pytania i odpowiedzi - podsumowanie | Webinarium | 2 | | X | | Katarzyna Bracik-Knap | |
WEB128 | Udział Polaków w Letnich Igrzyskach Olimpijskich w latach 1972-2016 - przygotowanie do finału | Webinarium | 2 | | X | | Katarzyna Bracik-Knap | |
WEB130 | Edukacja normalizacyjna w szkołach branżowych i technikach. | Webinarium | 2 | | | X | Izabela Juszkiewicz | |
WEB132-3 | Analiza egzaminu ósmoklasisty | Webinarium | 2 | | X | | Aneta Bródka | |
WEB139 | Ochrona danych osobowych w nauczaniu zdalnym. | Webinarium | 2 | X | X | X | Agnieszka Siwek | |
WEB141 | Jak efektywnie uczyć? | Webinarium | 3 | | X | X | Aneta Bródka | |
WEB142 | Co zmieniła pandemia COVID-19 w edukacji i czujności onkologicznej społeczeństwa? | Webinarium | 2 | | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
WEB143-1 | Metodyka badań przyrodniczych. Część 1 | Webinarium | 4 | X | X | | Katarzyna Bracik-Knap | |
WEB143-2 | Metodyka badań przyrodniczych. Część 2 | Webinarium | 4 | X | X | | Katarzyna Bracik-Knap | |
WEB155 | Google Forms – tworzenie ankiet i testów | Webinarium | 4 | | | X | Anna Wójcik | |
WEB156 | Egzamin ósmoklasisty 2021 oraz propozycje nowych wymagań egzaminacyjnych z języka polskiego | Webinarium | 2 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB157 | Konferencja pn. „Praca z uczniem ze spektrum autyzmu w placówce edukacyjnej - wyzwania i priorytety” zorganizowana w ramach projektu partnerskiego ERASMUS+ pn. „AKADEMIA SPECJALNYCH POTRZEB EDUKACYJNYCH”. | Webinarium | 3 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
WEB158-1 | Wirtualne inspiracje - padlet w przedszkolu. | Webinarium | 2 | X | | | Grażyna Krupa | |
WEB158-2 | Wirtualne inspiracje - padlet w przedszkolu - edycja 2 | Webinarium | 2 | X | | | Grażyna Krupa | |
WEB171 | Cykl webinariów -ZDALNIE CZYLI JAK? Wykorzystanie doświadczeń zdalnego nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. | Webinarium | 6 | | X | | Renata Pela | |
WEB172 | Vademecum nauczyciela matematyki. Egzamin ósmoklasisty w roku 2021 | Webinarium | 10 | | X | | Jolanta Korba | |
WEB175 | Najważniejsze 5 minut – jak wzbudzić ciekawość na początku lekcji | Webinarium | 3 | X | X | X | Iwona Gralec | |
WEB177 | Jak radzić sobie z zagrożeniami zdrowia w czasie pandemii? | Webinarium | 2 | X | X | X | Marzanna Kostecka-Biskupska | |
WEB178-4 | Zmiany w egzaminie ósmoklasisty 2021. Wymagania z języka angielskiego. | Webinarium | 6 | | X | | Anna Sepioło | |
WEB179 | Tworzenie quizów w aplikacji Microsoft Forms | Webinarium | 4 | X | X | | Jolanta Korba | |
WEB180-3 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych z matematyki na egzaminie ósmoklasisty w 2021 roku - nauczyciele powiatu jędrzejowskiego i włoszczowskiego - III edycja | Webinarium | 6 | | X | | Anna Beza | |
WEB181-2 | Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów w szkole podstawowej - II edycja | Webinarium | 4 | | X | | Anna Beza | |
WEB183 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z biologii | Webinarium | 6 | | X | X | Katarzyna Bracik-Knap | |
WEB191 | Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z informatyki | Webinarium | 6 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB192-1 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB192-2 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB192-3 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB192-4 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB192-5 | Mentimeter – narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania | Webinarium | 8 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WEB193 | Metodyka pracy w klasach łączonych w klasach I–III | Webinarium | 4 | | X | | Bożena Majchrzyk | |
WEB197-7 | Zmiany na egzaminie ósmoklasisty 2021 -wymagania egzaminacyjne z języka polskiego (edycja VII) | Webinarium | 3 | | X | | Iwona Gralec | |
WEB203 | Doradztwo zawodowe - wyzwania XXI wieku. Narzędzia i metody pracy na każdym etapie edukacyjnym. | Webinarium | 2 | | X | X | Izabela Juszkiewicz | |
WS001 | Innowacja pedagogiczna na lekcjach matematyki | Warsztat | 4 | | X | X | Anna Wójcik | |
WS012 | Grywalizacja, czyli wykorzystanie gier i metod opierających się na mechanizmie gier w dydaktyce szkolnej w oparciu o narzędzia ICT | Warsztat | 12 | X | X | X | Tomasz Sokołowski | |
WS018 | Nauczyciel, trener, coach - zawodowiec. | Warsztat | 4 | | X | X | Agnieszka Siwek | |
WS019 | Gamifikacja sposobem na edukację – gra miejska w praktyce szkolnej | Warsztat | 4 | X | X | X | Agnieszka Siwek | |
WS034 | Efektywna współpraca z rodzicami | Warsztat | 4 | X | X | | Katarzyna Malicka | |
WS035 | Badania w placówce oświatowej | Warsztat | 4 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
WS036 | Nadzór nad procedurą awansu zawodowego nauczycieli. Awans dyrektora szkoły | Warsztat | 4 | X | X | X | Katarzyna Malicka | |
WS038 | Dołącz do eTwinning! | Warsztat | 3 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS039 | Załóż projekt eTwinning! | Warsztat | 3 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS043 | Praca z błędem uczniowskim na fizyce | Warsztat | 4 | | X | | Małgorzata Grzegorczyk | |
WS044 | Informacja zwrotna na lekcjach fizyki | Warsztat | 4 | | X | X | Małgorzata Grzegorczyk | |
WS045 | "Wyróżnij się lub zgiń!" – promocja placówki oświatowej | Warsztat | 3 | X | X | X | Martyna Głębocka | |
WS049 | Obserwacja lekcji – warsztaty dla dyrektorów szkół | Warsztat | 4 | | X | X | Aneta Bródka | |
WS112 | Przygotowanie kulturowo - językowe dla uczestników ASPE | Warsztat | 20 | | | | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS114 | Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne - Moduł I | Warsztat | 4 | X | X | | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS115 | Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności w projekcie Nauczanie Dwujęzyczne - Moduł IV | Warsztat | 4 | X | X | X | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS116 | Creative Primary Teachers – praca z uczniem zdolnym na I etapie edukacyjnym - Moduł III | Warsztat | 6 | X | X | | Izabela Krzak-Borkowska | |
WS117 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł IV, Autonomia ucznia: gęsi czy lisy? | Warsztat | 8 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WS118 | Stacja docelowa: egzamin ósmoklasisty, Moduł V, Autonomia ucznia: zrób to sam | Warsztat | 8 | | X | | Ewa Witczyńska | |
WS119 | Zdalne nauczanie języka angielskiego Moduł I Organizacja i narzędzia zdalnego nauczania | Warsztat | 8 | X | X | X | Ewa Witczyńska | |
WS126 | Wykorzystanie Platformy Teams w nauczaniu weterynaryjnych przedmiotów zawodowych | Warsztat | 4 | | | X | Katarzyna Bracik-Knap | |
WS130 | Wykorzystanie aplikacji Microsoft Forms do tworzenia testów online dla nauczycieli weterynaryjnych przedmiotów zawodowych | Warsztat | 4 | | | X | Katarzyna Bracik-Knap | |
WSP01 | Wyjazd edukacyjno-szkoleniowy do Muzeum Historii Żydów Polskich "Polin" w Warszawie | Wizyta studyjna | 10 | | X | X | Maria Bednarska | |